NABIGAZIORAKO LANGUNTZAK:

ORRIALDEAREN EDUKI NAGUSIA:

Haur Hezkuntza (HH 5.)

Museoa sentitu "Hauxe sentitu, hauxe kontatu"

Ibilbidea aukeratu aurretik, Haur Hezkuntzako (HH 5.) txosten orokorra irakurtzea gomendatzen da, hantxe zehazten baitira bisitaren helburu eta ezaugarriak, bai eta bisitan jarduteko modua ere.

San Telmo Museoak esperientzia berri hauek proposatzen dizkizu...

Hemen altxorrak daude!

Hemen altxorrak daude!

San Telmo Museoan aurkituko ditugun hainbat altxor ikusi eta aztertuko ditugu gure bost zentzumenak erabiliz. Bertatik bertara museoa ezagutzeko aukera paregabekoa izango dute ikasleek. Ikusitakoa ongi barneratu ondoren arte trebetasunak landuko ditugu ikasitakoa irudikatzeko.

Eta ibilbide tematiko moduan...

Chillidarekin dantzan

Chillidarekin dantzan

Eduardo Chillida eskultorea eta bere obra ezagutuko dugu dantza eta musikaren bidez. Etxeko txikienek beraien irudimena askatu beharko dute.

La muerte en el día a día

Heriotza Egunerokoan

Museoan zein eskolan heriotzaren gaia lantzeko programa. Materiala maileguan har daiteke eta maleta baten barruan txertatua dago. Bertan eskugagarri dituzue:


WEBGUNEAREN TITULARRA:

Donostia, kulturaren hiria

Hizkuntza aukeratzeko menua

Menu osagarria:

San Telmo Museoa sare sozialean:

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • ivoox
  • Youtube
  • Donostiako Udala

MENU NAGUSIA:


BILATZAILEA:


ORRI-OINA:

  • Donostiako Udala
  • Eusko Jaurlaritza
  • Gipuzkoako Foru Aldundia
  • Ministerio de Cultura

NABIGAZIORAKO LANGUNTZAK: