NABIGAZIORAKO LANGUNTZAK:

ORRIALDEAREN EDUKI NAGUSIA:

Babesle eta bazkideak geureganatzeko kanpaina San Telmo Museoan

Eguberritako kanpaina
  • Astelehena, 2011(e)ko Abendua(r)en 12-(e)an

San Telmo Museoak, 2011. urtean ateak berriro ireki dituenez geroztik, bere helburuen artean du euskal gizartean errotik txertatzea hiritar, enpresa eta erakundeentzat erreferentzia zentro bilakatuz.

Egun hauetan, museoak, aipatutako helburuan sakondu asmoz bi kanpaina jarri ditu abian. Alde batetik, 18 urtetik gorako herritarrei zuzenduz, urtean 15 euro ordainduz gero, San Telmo Bazkide egiteko aukera dago. Gaur egun, badira 300 lagun inguru. Bestetik, enpresa eta erakundeei zuzenduz, museoak Kide Korporatiboa izateko Programa sortu du, zentroan egiten diren hezkuntza, gizarte eta kultura arloko proiektuak babestu nahi dituztenak parte har dezaten.

Ildo horretan, aipatzekoak dira bai erakundeekin (Eusko Jaurlaritza, Gipuzkoako Foru Aldundia) dituen hitzarmenak, eta baita enpresekin sortu dituen loturak, bere patronoentzako programak medio. Honi esker, EiTB, Altuna y Uría eta Kutxa dira gaur patrono pribatuak. Ez da ahaztu behar, bestalde, bazkide programa, gaur egun 300 lagun inguru dituena.

 

Egin zoom arteari


WEBGUNEAREN TITULARRA:

Donostia, kulturaren hiria

Hizkuntza aukeratzeko menua

Menu osagarria:

San Telmo Museoa sare sozialean:

  • Facebook
  • Twitter
  • Flickr
  • Youtube
  • Donostiako Udala

MENU NAGUSIA:


BILATZAILEA:


ORRI-OINA:

  • Donostiako Udala
  • Eusko Jaurlaritza
  • Gipuzkoako Foru Aldundia
  • Ministerio de Cultura

NABIGAZIORAKO LANGUNTZAK: